zondag 20 juni 2010

Donderdag, 17 juni 2010


Om 9.30 uur zaten we met de IB-ers in de kring om de klassenobservaties van gisteren te bespreken. Volgens coachingtechnieken begonnen we met de positieve feedback waarop de reactie van twee van de mensen was: “kom nu maar op, wij willen wat leren en horen wat vonden jullie er van. Het was een heel bevredigende ochtend voor beide partijen. We hebben een keuze gemaakt uit een reeks bespreekpunten. Als eerste kwam de positieve benadering van kinderen aan de orde en hoe je een kind met een eenvoudiger opdracht kan laten slagen. Wij vonden het ook belangrijk om visualisatie binnen de klas aandacht te geven: naamkaartjes, naamgebaren, dagritmekaarten, getallenlijn en tafelkaarten.
Tussen de middag kreeg Tahar de audiometer weer aan de praat. Morgen willen we hier met de IB-ers en 3 ngo’s verder mee.
Op het middagprogramma stond “hoortraining”. Niet ons favoriete onderwerp. Het werd toch nog leuk door alle geluidsspelletjes en opdrachten die we tussendoor geven.
Bij het werken in groepjes zie je mensen genieten en vol overgave meedoen.
Vanavond maken wij een multiple choice eindtoets waarmee we onze module morgen willen afsluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten